remanent darmowe druki

BIAŁYSTOK

Temat: Druczek

Wydanie "2005" wszechstronnego narzędzia dla każdej firmy. Aplikacja pozwala na:
- Drukowanie przelewów, wpłat na ZUS i podatkowych na czystej kartce papieru i na gotowym formularzu. Planowanie przelewów, automatycznie tworzenie zbiorówek. Raporty kasowe, druki KP i KW. Przelewy dla urzędu skarbowego, automatyczne obliczanie ew. odsetek za zwłokę. Szybkie wpłaty podatkowe.
- Drukowanie faktur VAT, rachunków, korekt, faktur RR, faktur wewnętrznych. Pełny rejestr sprzedaży, rejestrowanie i realizacja zamówień. Baza towarów, stany magazynowe, WZtki i PZtki, dowody dostawy. Wezwania do zapłaty, automatyczne obliczanie należności. Remanent i rozliczenia spisu z natury.
- Umowy zlecenia i o dzieło, delegacje krajowe z funkcjami rozliczania. Upoważnienia VAT i ogólne, noty korygujace, kwity serwisowe.
- Korespondencja przychodząca i wychodząca. Koperty, strony adresowe, zbiorcze dowody nadania. Nalepki adresowe na paczki i listy. Obliczanie kosztu przesyłki wg bieżącej taryfy pocztowej.
- Baza użytkowników, kontrahentów, banków i urzędów skarbowych z automatycznym rozpoznawaniem. Szybka weryfikacja numerów REGON, NIP i PESEL.





Bez hasła.

Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=507857



Temat: Likwidacja dzialalności
Mam następujące pytania:

1. Czy w urzędzie skarbowym powinienem złożyć dokument NIP-1 czy też NIP-3,
będąc osobą fizyczną prowadziącą (jeszcze) działalnośc gospodarczą, a chcącą
ją zlikwidować ??

2. jestem płatnikiem VAT. Jak wyglądało będzie moje pożegnanie z tym
ustrojstwem ? Rozumiem że będę musiał wypełnić druk VAT-Z. Ale słyszałem że
coś jeszcze ... (jakieś pismo o stanie remanentu ?). Jak takie pismo powinno
wyglądać ? (ewentuanie skąd można by pobrać blankiet takiego dokumentu).

3. Usłyszałem też że powinienen złożyć "na dzienniku" pismo informujące że
"to już koniec". Też bym prosił o rady jak takie coś napisać/ jak powinno
wyglądać.

Dzięki
pozdrawiam
Rgx


Źródło: topranking.pl/1247/likwidacja,dzialalnosci.php


Temat: Likwidacja dzialalności
http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=+site%3Awww.twoja-firma....
idacja+dzia%C5%82alno%C5%9Bci&btnG=Szukaj&lr=


Mam następujące pytania:

1. Czy w urzędzie skarbowym powinienem złożyć dokument NIP-1 czy też
NIP-3,
będąc osobą fizyczną prowadziącą (jeszcze) działalnośc gospodarczą, a
chcącą
ją zlikwidować ??

2. jestem płatnikiem VAT. Jak wyglądało będzie moje pożegnanie z tym
ustrojstwem ? Rozumiem że będę musiał wypełnić druk VAT-Z. Ale słyszałem
że
coś jeszcze ... (jakieś pismo o stanie remanentu ?). Jak takie pismo
powinno
wyglądać ? (ewentuanie skąd można by pobrać blankiet takiego dokumentu).

3. Usłyszałem też że powinienen złożyć "na dzienniku" pismo informujące że
"to już koniec". Też bym prosił o rady jak takie coś napisać/ jak powinno
wyglądać.

Dzięki
pozdrawiam
Rgx



Źródło: topranking.pl/1247/likwidacja,dzialalnosci.php


Temat: co nowego w KPiR?


| nie wprowadziłaś remanentu początkowego do tej pory?
| Jako niedoświadczona pseudo księgowa zapytam: na czy miałby on polegać?
Nie wiem, od lat jako doświadczony nieksięgowy same zera wpisuję w
pierwszą
oraz ostatnią pozycję księgi na podstawie drukowanego i podpisanego
rokrocznie protokółu (tylko datę zmieniam)  ;-)


I co tam sobie dokladnie piszesz w tym druku?

Dzieki,

latet


Źródło: topranking.pl/1853/co,nowego,w,kpir.php


Temat: co nowego w KPiR?
latet <s@xxx.plw
<news:ep3766$hlf$2@inews.gazeta.pl>:


| nie wprowadziłaś remanentu początkowego do tej pory?
| Jako niedoświadczona pseudo księgowa zapytam: na czy miałby on polegać?
| Nie wiem, od lat jako doświadczony nieksięgowy same zera wpisuję w
| pierwszą
| oraz ostatnią pozycję księgi na podstawie drukowanego i podpisanego
| rokrocznie protokółu (tylko datę zmieniam)  ;-)
I co tam sobie dokladnie piszesz w tym druku?


Z głowy (bo na prawde od 3 lat to tylko date zmieniam :):

nazwa,ilość, wartość(PLN)
towarów handlowych, 0, 0
materiały (surowce) podstawowe i pomocnicze, 0, 0
półwyroby, 0, 0
wyroby gotowe, 0, 0
braki i odpadki, 0,0
-----------
razem wartość 0
słownie: zero

data, podpis, pozycja w księdze, dziurkacz, skoroszyt, szafka.

Ale kiedyś na wezwanie do remanentu, gdy jeszcze nie miałem szablonu j.w.,
napisałem w odpowiedzi mniej więcej:
towarów handlowych, materiałów (surowców)
podstawowych i pomocniczych, półwyrobów, wyrobów gotowych, braków i odpadków
*nie posiadałem i nie posiadam*. Remanent zero. Taką pozycje oczywiście na
dzień zarządzonego remanentu wpisałem w KPiR :-)


Źródło: topranking.pl/1853/co,nowego,w,kpir.php


Temat: podatek od remanentu likwidacyjnego

 monia <monia_2@nospam.gazeta.pl wrote:
Jesli chodzi o Vat to zawiadomienie bylo na takim druku (taki otrzymałam z
urzędu)
http://img256.imageshack.us/my.php?image=29983053gq7.jpg


O, druki dają? Ja napisałem:
"Arkusz spisu z natury nr 1/2008.
Spis z natury towarów na dzień zaprzestania wykonywania czynności
podlegających opodatkowaniu.
1. ..., cena zakupu..., podatek..., razem...
n. ..., cena zakupu..., podatek..., razem...
Razem: ... (słownie...)
Spis zakończono na pozycji n."

I to samo wysłałem do Dział VAT i Dział PIT. Mam nadzieję, że wystarczy.
Wystarczy?

To co teraz zrobić tym podatkiem dochodowym, zapłacić to i siedziec cicho
czy tez napisać jakieś pismo?


Zapłacić na pewno. No i ja bym nie siedział cicho, tylko wysłał ten
remanent... :)

p.


Źródło: topranking.pl/1853/podatek,od,remanentu,likwidacyjnego.php


Temat: likwidacja dzialanosci gospodarczej - US.
 Witam!

Z dniem 31.07.07 wykreslilem moja dzialanosc z ewidencji w Urzedzie Miasta.
Nastepnym krokiem do pokonania jest Urzad Skarbowy.
Prowadzilem dzialanosc na zasadzie ryczaltu.
Nie zostalo mi nic na stanie - wiec remanent wynosi 0zl.
Srodkow trwalych tez - 0.

Mam w zwiazku z tym pytanie co musze zrobic w US:
Na pewno Skladam NIP-3.
Pisze jakies pismo do Naczelnika US, ze zlikwidowalem DG?
I tutaj mam najwieksze watpliwosci:
W Ustawie pisze, ze tydzien przed sporzadzeniem remanentu likwidacyjnego
musze powiadomic Naczelnika, czy jezeli w moim przypadku remanent wynosi
0zl, musze tez skladac pismo o ZAMIARZE sporzadzenia remanentu czy po prostu
zalatwiam to w ciagu 1 dnia i podaje 0zl na jakims druku.

Prosze o rozwianie watpliwosci.
Pozdrawiam.


Źródło: topranking.pl/1853/likwidacja,dzialanosci,gospodarczej,us.php


Temat: likwidacja dzialanosci gospodarczej - US.
On Wed, 1 Aug 2007 10:21:47 +0200, "..::TOMI::.."


<autos@interia.plwrote:
W Ustawie pisze, ze tydzien przed sporzadzeniem remanentu likwidacyjnego
musze powiadomic Naczelnika, czy jezeli w moim przypadku remanent wynosi
0zl, musze tez skladac pismo o ZAMIARZE sporzadzenia remanentu czy po prostu
zalatwiam to w ciagu 1 dnia i podaje 0zl na jakims druku.


Skad wiesz ze u Ciebie "remanent wynosi 0" jesli jeszcze go nie
zrobiles? :)

WAM


Źródło: topranking.pl/1853/likwidacja,dzialanosci,gospodarczej,us.php


Temat: likwidacja dzialanosci gospodarczej - US.
W odpowiedzi na pismo z środa, 1 sierpnia 2007 21:40
(autor WAM
publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
wasz znak: <vco1b31q48ktvcfkcgtfmrcgdi06jif@4ax.com):


| W Ustawie pisze, ze tydzien przed sporzadzeniem remanentu likwidacyjnego
| musze powiadomic Naczelnika, czy jezeli w moim przypadku remanent wynosi
| 0zl, musze tez skladac pismo o ZAMIARZE sporzadzenia remanentu czy po
| prostu zalatwiam to w ciagu 1 dnia i podaje 0zl na jakims druku.
Skad wiesz ze u Ciebie "remanent wynosi 0" jesli jeszcze go nie
zrobiles? :)


No wiesz, jak widzi pustki w magazynie..... Poza tym chyba nie ma zakazu
robienia sobie remanentów nieoficjalnych.


Źródło: topranking.pl/1853/likwidacja,dzialanosci,gospodarczej,us.php


Temat: likwidacja dzialanosci gospodarczej - US.
Dnia Wed, 01 Aug 2007 10:21:47 +0200, ..::TOMI::.. napisał(a):


W Ustawie pisze, ze tydzien przed sporzadzeniem remanentu likwidacyjnego
musze powiadomic Naczelnika, czy jezeli w moim przypadku remanent wynosi
0zl, musze tez skladac pismo o ZAMIARZE sporzadzenia remanentu czy po prostu
zalatwiam to w ciagu 1 dnia i podaje 0zl na jakims druku.


Czy jesteś pewien, że obowiązek informowania Naczelnika dotyczy remanentu
przy ryczałcie? Kiedyś ktoś podawał na grupie, że informować muszą tylko
ci na zasadach ogólnych.


Źródło: topranking.pl/1853/likwidacja,dzialanosci,gospodarczej,us.php


Temat: Ryczałt 3% przekroczenie progu 39,700zl.


On Thu, 15 Mar 2007, ..::TOMI::.. wrote:
Witam!
W tym miesiacu przekrocze limit zwolnienia z VAT.
Prosze o odpowiedz co musze zrobic i kiedy.
Przed przekroczeniem limitu mam sie zglosic do US?


  Wychodzi że "po". Hm... (hmykam na temat wyboru rozliczenia
kwartalnego :))


Jakie zajda zmiany w mojej firmie bedac juz na VAT - i tak sprzedaje tylko
dla osob nie majacych firm.


  Jak "handlujesz", to do towaru trzeba będzie doliczać VAT - również
jest prawo do odliczania.
  Aby nie "wtopić", trzeba zgodnie z art.113.5 zrobić spis towarów
(remanent) i w ciągu < dwu tygodni (od przekroczenia!) złożyć toto
razem z wnioskiem o zgodę na prawo do odliczenia :)

  Przyznam że nie wiem czy trzeba składać VAT-R (pewnie na druku
napisali :) i pewnie tak).

BTW: VAT można rozliczać kwartalnie (kasowo lub niekasowo - kasowego
dostawcy nie lubią :) i warto tego dopilnować, bo wybór musi być
zrobiony "z góry"!

pzdr, Gotfryd


Źródło: topranking.pl/1853/ryczalt,3,przekroczenie,progu,39,700zl.php


Temat: zamknięcie działalności
W dobrej gminie od ręki dostajesz decyzję o wyrejestrowaniu dzialalnośći,
następnie w Urzędzie Skarbowym składasz odpowiedni druk NIP z aktualizacją
(czyli informacją o zakończeniu dzialalności, na nic nie czekasz) i w ZUS
zgłaszasz wyrejestrowanie z ubezpieczeń (też na nic nie czekasz).
Przypominam o zgłoszeniu do US i odpowiednim rozliczeniu podatku dochodowego i
VAT od remanentu likwidacyjnego.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26,32851924,32851924,zamkniecie_dzialalnosci.html


Temat: trudne początki - kilka pytań
trudne początki - kilka pytań
witam, niedawno rozpoczęłam działalność gospod. i mam z związku z tym do Was
kilka pytań.

1.remanent początkowy
jeśli na dzień rozpoczęcia działalności nie miałam żadnego towaru to czy mogę
napisać, że na dzień ...remanent począt. wynosi zero.
I gdzie to zapisać, w zeszycie na kartce, na jakimś specjalnym druku?

2.wykaz środków trwałych oraz wartości niematerialnych
co tu należy wpisać?

3. ewidencja wyposażenia
co tu wpisać?

Jestem na ryczałcie 3%.
Będę zajmować się sprzedażą w internecie.
Działalność będzie prowadzona w domu, na starym komputerze-czy muszę go
gdzieś wpisywać, towar będę wozić na pocztę starym samochodem

Czekam na Waszą pomoc!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26,28021243,28021243,trudne_poczatki_kilka_pytan.html


Copyright (c) 2009 BIAŁYSTOK | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.