relaksujące ćwiczenia

BIAŁYSTOK

Temat: Stowarzyszenie Taoistycznego Tai Chi -Wrocław
Stowarzyszenie Taoistycznego Tai Chi -Wrocław
"Stowarzyszenie Taoistycznego Tai Chi jest organizacją nie nastawioną na
zysk, a jej celem jest uczenie i rozpowszechnianie Tai Chi. Instryktorzy STTC
są ochotnikami - nie pobieraja wynagrodzenia za prowadzenie zajęć.

Dzień Świadomości Taoistycznego TAI CHI. Jest "dniem otwartym" STTC. W tym
dniu na całym świecie - tam gdzie uprawiane jest Taoistyczne Tai Chi -
organizowane są pokazy, odczyty i prelekcje.

WROCŁAW - sala gimnastyczna Gimnazjum nr 23 we Wroclawiu przy ul. Jastrzębiej
26 - 4 września w godz. 14-16.30. Pokazy, wspólne ćwiczenia i zapisy do
nowych grup.

POKAZY RÓWNIEŻ:
Wyspa Słodowa, godz. 18-19 4 września
Pergola, godz. 16.30-17.30 5 września

Tai Chi to unikalne ćwiczenia, które łączą w jeden system poprawę zdrowia,
medytację w ruchu i poruszanie się z gracją Zestaw 108 powolnych,
naturalnych ruchów, poprzez obniżenia napięć w ciele, wpływa korzystnie na
układ nerwowy, kostny i mięśniowy. Tai Chi pomaga odzyskać zdrowie nie tylko
w sensie fizycznym ale i psychicznym. Relaksuje ciało i umysł, poprawia
koncentrację, rozwija giętkośc i siłę. w każdym ruchu całe ciało porusza się
w sposób harmonijny i zrównoważony. Łagodna forma ruchów nie powoduje
kontuzji i urazów, dzięki czemu mogą ćwiczyć osoby w każdym wieku.
ODZIAŁ we Wrocławiu 71/ 345 71 80"

Wszystkie informacje pochodzą z ulotki informacyjnej Tai Chi -zdrowie,
relaks, medytacja.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,21,15193695,15193695,Stowarzyszenie_Taoistycznego_Tai_Chi_Wroclaw.html



Temat: grono wsparcia!!
Dziewczyny!!! A co to za podejściemi tutaj przekazujecie??!!
Ja Wam dam "wielkieuda" i "masywne sylwetki"!!! Jesteśmy jakie jesteśmy, w 5
minut się nie przemienimy i proszę mi tutaj nie zamieniać każdej fałdki w
oponę, tylko wyobrażać sobie że już za miesiąc (2 m-ce) - brzuszek będzie jak
stal. POZYTYWNIE, laseczki, pozytywnie.
A ja dziś rano ćwiczyłam sobie ćwiczenia z kasety video i czuję się super. Mam
bardzo dużo energi i fizycznej i psychicznej.
Dzięki za info nt łączenia. Będę zwracać na to uwagę.
Staram się podczas mojego odchudzania ograniczać ilość zjadanych posiłków,
zamieniając je w mniej kaloryczne, chcę omijać słodkie kalorie, lecz głównie
chcę się skoncentrować na spalaniu kalorii przez ćwiczenia. Chcę ćwiczyć rano -
na czczo, po pracy ćwiczenia na figurkę, a wieczorkiem relaksujące.
Pozdrawiam dziewczyny! Do poniedziałku!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,342,6941437,6941437,grono_wsparcia_.html


Temat: cisnienie w ciazy
Można spróbować różnych sposobów:
1.lipa napar – działa szczególnie przy nadciśnieniu związanym ze
stresem
3.pietruszka zielona i korzeń
4.krwawnik – 1-2 łyżki suszonego ziela + szklanka wrzątku,
zaparzać 10 min.
5.chili (unikać przy stanach zapalnych)
6.napar z liści mniszka + tabletki czosnkowe +ćwiczenia relaksujące
7.aronia- świeża (25 dag dziennie) albo niesłodzony sok
Do tego zmniejszamy ilość soli w diecie (uwaga na wędliny) i pijemy
dużo wody niegazowanej. Zalecane umiarkowane ćwiczenia fizyczne -
np. spacery. Pozdrawiam :)


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,548,94579994,94579994,cisnienie_w_ciazy.html


Temat: moj problem
Tiaaaaa
Wiesz jakie to super - nerwica + podwyższone ciśnienie?
Ciesz się, że masz niskie...
Ty ze zbytnim pobudzeniem masz problem, nie z za małym! Środki na pobudzenie więc nie pomogą.
Tu chodzi o pobudzenie nerwowe. Kawa jeszcze ci je rozkręci bardziej.
Poprzedniczka dobrze napisała - zbadaj poziom TSH (tarczyca), łykaj magnez, coś bez recepty na uspokojenie.
Przydałyby się jakieś ćwiczenia oddechowe, relaksujące, joga.


Kazda sytuacja jest dla
> mnie strasznie stresująca. jak mam isc np zalatwic cos na poczcie to poprostu
> wali mi serce jak glupie

Miałam to samo przez wiele, wiele lat.
Walczyłam z tym podejmując właśnie te czynności. Czynność zrobiona raz ,czy dwa jest już oswojona. Inaczej się nie da
Ale i tak kilka rzeczy mnie ominęło przez moje odruchowe wycofywanie się.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,59339207,59339207,moj_problem.html


Temat: gimnastyka w I trymestrze
Z tego co ja wyczytalam w roznych ksiazkach, ktorymi sie teraz zaczytuje,
cwiczyc jak najbardziej nalezy (no chyba ze lekarz kazal ci lezec). Jesli
wszystko jest OK, cwiczenia typu yoga, plywanie, etc sa jak najbardziej
wskazane, ale musisz po prostu pamietac aby nie przedobrzyc. Jesli w trakcie
cwiczenia zaczyna brakowac ci oddechu, dzidzisiowi rowniez brakuje w tym
momencie tlenu. Jesli cwiczac mozesz prowadzic rozmowe, to znaczy ze jest OK.
Prawidlowe oddychanie jest b. wazne. Mozesz cwiczyc cokolwiek, pod warunkiem
ze przed ciaza tez w ten sposob cwiczylas, i bedziesz nadal cwiczyc
regularnie. Z joggingiem uwazaj, zreszta sama wyczujesz czy np piersi nie bola
cie przy tym. Przysiadow jak najbardziej unikaj. Podobnie podnoszenie
ciezarow - powoduje zbyt duzy nacisk na sciegna w plecach ( w ciazy
progesteron 'relaksuje' sciegna, ktore odwrotnie do miesni, nie wracaja do
poprzedniej pozycji).
W trakcie cwiczenia (w ramach wlasnych mozliwosci) dzidzius otrzymuje
dodatkowy tlen, co wplywa na metabolizm i sprawia ze szczegolnie mozg dziecka
funkcjonuje w szczytowej formie. Cwiczenie sprawia ze dziecko rowniez odczuwa
pozytywny wplyw endorophiny (nasza naturalna morfina .

Jesli masz jakies konkretne pytania - pytaj

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,1407294,1407294,gimnastyka_w_I_trymestrze.html


Temat: wyrzucić z siebie stres
wyrzucić z siebie stres
czy ktos z Was zna sposoby na "wyrzucenie" z siebie stresu? Ja wiem,
wiem-kazdy relaksuje sie po swojemu ale ja jakos nie potrafie. Mam ostatnio
bardzo duzo stresow w zyciu. I wprost czuje jak ten stres i te negatywne
emocje mnie "zżerają". Znacie jakies sposoby? Cwiczenia? Albo moze linki na
odpowiednie strony?
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,47041771,47041771,wyrzucic_z_siebie_stres.html


Temat: Bardzo obfite i bolesne okresy-jak sobie radzicie?
Albo masz po prostu niską krzepliwośc krwi. Ja tak mam i to jest diziedziczne w
moim przypadku - babcia tak miała, mama tak ma. Obfite krwawienia, bolesne
miesiączki, zespół napięcia przedmiesiączkowego - a jak się skaleczę to krew
leci i leci. Nie są to jeszcze problemy (w moim przypadku) podlegające jakiemuś
specjalnemu leczeniu. Jeśli chodzi o środki przeciwólowe, to generalnie należy
je brać niezbyt często. I trzeba dobrze zgrać środek przeciwólowy z
rozkurczowym. Ja mam przeciwólowy syrop ziołowy - abdomilon - polecony przez
panią ginekolog. Obecnie jestem na hormonach - więc nie mam problemu. A Tobie
proponuję podejście holistyczne - najpierw wyklucz (przy pomocy lakarza, lub
lekarzy jakbyś na początku trafiła na oszołoma) poważne dolegliwości o których
pisały dziewczyny, jeśli po prostu jesteś typem który 'tak ma' to spróbuj
ustalić co Ci pomaga. Spacery, ćwiczenia relaksujące (i nie tylko - mi np.
pomagały we wczesnej młodości intensywne treningi sportowe), czy też wprost
przeciwnie - spokój, wyciszenie.
Jeśli chodzi o podpaski - to na noc polecam bella nova maxi (duża i ze
skrzydełkami), naturella (też ta duża za skrzydełkami) - nie polecam alwaysów
(przez tą ich siateczkę mam na nie uczulenie), libres są dobre (ale drogie)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,22009734,22009734,Bardzo_obfite_i_bolesne_okresy_jak_sobie_radzicie_.html


Temat: moje książki chcą mnie zabić!
To wcale nie brzmi uspokajająco- tak się składa, że większość tych ciężkich
przypadków znajduje się u mnie na półkach.
Postaram się spokojnie z nimi porozmawiać. Może powinnam zapewnić im większą
aktywność ruchową? Codzienne wyprężanie grzbietów powinno działać jak ćwiczenia
relaksujące.
A może listek melisy zasuszony pomiędzy kartkami przyniósłby dobre rezultaty?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,151,38454334,38454334,moje_ksiazki_chca_mnie_zabic_.html


Copyright (c) 2009 BIAŁYSTOK | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.